مقاله پروژه پایان نامه پاورپوینت کتاب تحقیق و سوالات آزمون استخدامی . . .

دانلود رایگان مقاله پروژه پایان نامه پاورپوینت کتاب تحقیق و سوالات آزمون استخدامی . . .

مقاله پروژه پایان نامه پاورپوینت کتاب تحقیق و سوالات آزمون استخدامی . . .

دانلود رایگان مقاله پروژه پایان نامه پاورپوینت کتاب تحقیق و سوالات آزمون استخدامی . . .

ما در این وبلاگ برای دسترسی آسان به فایل های مورد نیاز شما مقاله پروژه پایان نامه پاورپوینت کتاب تحقیق و سوالات آزمون استخدامی . . . مجموعه ای را پدید آورده ایم . امیدواریم رضایت شمارا توانسته باشیم جلب کنیم

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آمـوزش-کـامپیوتر-بـرای-کودکـان

آمـوزش کـامپیوتر بـرای کودکـان

فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 164
حجم فایل: 8991
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
امروزه با پیشرفت و تکامل علوم و فنون مختلف و متنوع، نقش و اهمیت روز افزون ارتباطات و فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست و کمتر کسی است که در طول روز در این دنیای همبسته و به اصطلاح بهتر این"دهکده جهانی" گذری نکند و سیرو سفری نداشته باشد. این است که خوشبختانه روز به روز شاهد پیشرفت و حرکت بسیار سریع و پرشتاب در عرصه های مختلف فناوری و تبادل اطلاعات هستیم و هر شخصی به تناسب کار و جایگاهش خواسته و ناخواسته در سیر این تبادل اطلاعات سهیم است و بایستی علم روز و فنون مختلف مرتبط با این حرکت شتابدار را فرا بگیرد تا از قافله ی پویای هم عصر و مکان خود عقب نماند و بتواند حداقل پایاپای این قافله به سرعت پیش رونده طی مسیر نماید; اینجاست که پای آموزش دوره های مختلف کامپیوتر و فناوری اطلاعات به میان می آید کمتر خانواده ای پیدا می شود که دارای فرزندانی با تحصیلات عالیه نباشد و حداقل دارای یک دستگاه رایانه شخصی نباشد، از آنجایی که بهره گیری از تمام امکانات سخت افزاری این دستگاه(سیستم) و نرم افزارهای مختلف آموزشی و کاربردی متعدد نیاز به آموزش ویژه دارد و اینکه حداکثر استفاده بهینه و مطلوب بشود لزوم فراگیری کلاسیک و همچنین زبان تخصصی این سیستم سودمند و چند کاره بیش از پیش هویدا می شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر اس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۴
یوسف کا

گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی


گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم , نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم , دانلود گزارش کارورزی 2 ,گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی , دانلود گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی ,نمونه گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی , دانلود نمونه گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی ,رشته علوم تربیتی ,کارورزی 2 رشته علوم تربیتی ,کارورزی 2 رشته علوم تربیتی با فرمت word ,کارورزی 2 رشته علوم تربیتی با فرمت ورد

 گزارش کارورزی 2 رشته علوم تربیتی

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل : 77  صفحه

مختصری از شرح

چکیده:

این مجموعه که شامل5 فعالیت یادگیری می باشد که مربوط به کارورزی 2 رشته علوم تربیتی(گرایش ابتدایی و پیش دبستانی) است. در این مجموعه سعی شده است که تمامی فعالیت ها بر اساس درسنامه فعالیت های یادگیری کارورزی 2 تهیه و تنظیم شوند.

در این اثرهر فعالیت یادگیری شامل 3 بخش می شود:
• تبیین علمی
2-جدول مراحل و گام های اجرایی فعالیت
3-نکات تکمیلی و توضیحی (نقشه مفهومی/جداول و نمودارها/مستندات و…)

و در پایان نیز منابع و ماخذ اورده شده است، بیشتر انها کتاب های روش تدریس می باشند که در طراحی مراحل فعالیت های یادگیری از انها بهره گرفته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۳:۱۳
یوسف کا